Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ako dopravný podnik kašle na Bratislavčanov (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Problém nie je dopravca, ale mesto

Napísali ste to veľmi dobre. Problém je v tom, že to nie je rozhodnutie dopravného podniku, ale mesta ako objednávateľa výkonov. Mesto sa na tom dohodlo s Bratislavským samosprávnym krajom a Ministerstvom dopravy ako ďalšími objednávateľmi výkonov. Tam treba smerovať Vaše pripomienky, aby sa napravili krivdy, ktoré spôsobila nedomyslená tretia etapa BID. Ja som spustil petíciu za to, aby seniorom nad 70 rokov stačil iba občiansky preukaz. Verím, že poslanci tú zmenu nakoniec schvália, rovnako by mohli schváliť zmeny týkajúce sa invalidných občanov bez preukazu ZŤP. Napíšte na primátora, napíšte aj na každého poslanca. Držím Vám palce.
 

 

"krivdy, ktoré spôsobila nedomyslená tretia etapa BID"

Znie to zaujímavo, ale nárok na zľavu pre invalidných dôchodcov, ako aj pre tých za ktorých bojujete petíciou, nefigurujú už v zozname oprávnených od I. etapy, viď http://www.bratislava.sk/MsZ/A... strana 36. Tá bola schválená dňa 13.12.2012 a vtedy ste boli primátorom vy.
 

 

Ja by som problém nevidel u dopravcu a mesta ale u Ministerstva práce sociálnych vecí a rodiny a Ministerstva zdravotníctva, ktoré sa dlhé roky nevedia zhodnúť na jednotnom posudzovaní zdravotného postihnutia - tj. jednej posudkovej činnosti namiesto súčasnej trojitej:
Sociálna poisťovňa - na účely priznania invalidného dôchodku
ÚPSVaR - na účely priznania preukazu ZŤP a príspevkov z dôvodu ťažkého zdravotného postihnutia
Poskytovateľ sociálnej služby - na účely posúdenia odkázanosti na sociálnu službu,,,
 

ten spravny sa ozval :-)

noze si skontrolujte, co ste stihli urobit pre dochodcov, ale nielen pre nich v doprave...
 

Spravny komunista

chyby nerobi. Buduje svetly zajtrajsok. Vysledok Ftacnikovej sluzby obcanom je hmatatelny. Aj podpora SMERu.
 
Hodnoť

a chybajuce oznacovace

vo vacsine klbovych autobusov.
radost pozerat na hlavnej stanici tu paniku v narvanej 93-ke, ked ludia uprostred autobusu zistia, ze najblizsi oznacovac je pri prednych dverach...
 
Hodnoť

Socializmus?

Precital som si zaciatok clanku a ma taky socialisticky nadych. Kto vsetko co pre koho neurobil a podobne. Chapem, ze zmeny su vzdy tvrde a hlavne, ked zasahuju najslabsie socialne skupiny.
Preco socializmus po prve?
No preto, ze nevidim dovod na to, aby DPBA dotoval akychkolvek klientov. Je to stratova spolocnost, ale skladaju sa na nu len Bratislavcania. Ak stat nezabezpecil dostatocny dochodok na prezitie invalidov, invalidnych dochodcov a dalsich slabych socialnych skupin, tak predsa to nebude suplovat samosprava, to je zbytocne prelievanie penazi.
Preco socializmus po druhe?
Studenti maju tiez peniaze, lebo robia popri studiu? Tak im zrusime zlavu? Alebo znizime? Teda zarabajucich potrestame (mimochodom, je to prave ta skupina, ktora vlastne nepriamo cez dane na DPBA prispieva) a lenivcov, co vlastne studuju to iste na dennom studiu (co su mimochodom jedina skupina, co ma narok na zlavu, studenti dialkove studia zlavu nedostanu) a ich "zivot" je na naklady rodicov a statu, teda zlavu maju???

Autor by mozno mohol ostat pri sporte.
 
Hodnoť

nepríjemné a smradiace autobusy

prichádzajú hlavne v rannej špičke do Bratislavy z okolia a zastavia sa na trolejbusových zastávkach MHD, napr. na Pažítkovej ,vidiečania vystúpia, ale domáci nesmú do nich nastúpiť. Majú konečnú na autobusovej zastávke. Otázka teda je: Ako zlepšil tento systém pohodlie pre čakajúcich Bratislavčanov tým, že im každú polminútu zastavia pred nosom smradľavé výfuky autobusov z celého južného Slovenska ? Nemajú to kompetentní nejako dopletené?
 

 

Bratislavcania do nich samozrejme nastupit mozu a aj tam platia vsetky bezne druhy listkov (vratane elektriceniek). Len si u vodica treba nechat vydat evidencny listok (zadarmo).
 
Hodnoť

Hmmm...

A to je všetko preto, lebo Bratislava nikdy nevolila toho dedinského kre téna Fica a všetko čo popisuje blog je len súčasťou predvolebného boja, čo najviac sedlákov presvedčiť o tom aký je ten bulo s veľkou hlavou dobrodinec...
 

výsledky volieb do NR SR v roku 2012

v Bratislave:
Smer 30,69 %
SaS 14,56 %
SDKÚ - DS 14,06 %
KDH 9,50 %
OĽaNO 9,24 %
Most-Híd 7,81 %
Zdroj: volby.statistics.sk
 
Hodnoť

Aj ja som prisiel o cestovanie zadarmo

... ako zlaty darca krvi. Ale DPB na mne nezarobi, dochadzam do BA za pracou z okolia autom.
A na toto nadvazuje dalsia otazka. Ked si u nas kupim listok na Nivy, este mozem pol hodinu jazdit po Bratislave. Ale to do prace nepotrebujem, mam to 200 metrov peso. Tak rozmyslam ze by mi stacilo kupit lacnejsi listok iba na okraj BA a na Nivy sa doveziem v ramci "bonusovych" minut...?
Horsie to je domov - na Nivach kupim listok, ktory ma po vystupeni opravnuje cestovat este pol hodinu, pricom po dedine nam nic nejazdi...
 
Hodnoť

 

Studenti su socialna skupina, ktora nema ziadny pravidelny prijem, obzvlast stredoskolsky studenti nemaju moznost si zarobit pocas pracovneho tyzdna a ich prijem vyhradne zavisi na prijme rodicov. Moznost zarobit si na brigade snad nie je nejaka ohromna vyhoda. Na rozdiel od dochodcov a invalidov, ktory maju pravidelny prijem od statu a mozu si privirabat navyse, nema student garantovany ziadny prijem, okrem toho co si privyrobi. To ho stavia do horsej situacie.

Invalidi maju narok na prispevok na cestovanie, nechapem, preco by mali mat este narok na inu cestovnu zlavu.

A v neposlednom rade, Bratislava je hlavne mesto, takze musi plnit aj ine ucely ako len starat sa o bratislavcanov. Su tu urady, vysoke skoly, institucie... Bez prace a ochoty minat v BA peniaze ludi co tu neziju, by tu nemohla byt taka zivotna uroven aka tu je. Aj vy profitujete ztoho, ze tu su ochotni ludia minat svoje peniaze. Takze svoju Bratislavu Bratislavcanom si niekam strcte. Ak vam sucasne postavenie a funkcia hlavneho mesta tak prekaza, ine mesta by sa toho radi ujali a alokovanie ekonomickej sily a prosperity by radi zvladli.
 
Hodnoť

 

Ja ako liberálka si myslím, že verejná doprava je zbytečným rozhadzovaním peňazí a samotná verejná doprava je komunistický výmysel. Zrušiť! Uštrené peniaze použiť na splatenie štátneho dlhu. MHD je socialistická rakovina spoločnosti. Veď taxíky existujú. A kto nemá peniaze na taxík, tak nech chodí pešo. Jeho problém!

Lenčo sa SaS stane vládnou stranou tak dúfam, že tieto komunistické exkrementy vymaže z povrchu Slovenského. Hlavne splácať štátny dlh. Toto je základ.
 

Prestaň spamovať diskusie

týmito nezmyslami. Myslíš, aký si chytrý/á, pritom je to už maximálne trápne.
 

 

Smeráčik sa rozohnil. Aké rozkošné. Komunisti do basy!
 

Ironicky ?!

pretoze inac by som na teba musel pouzit nejaky skaredy privlastok !
A ten statny dlh... asi vies kto by ho mal splatit... a z vlastneho uctu
 
Hodnoť

Čo bráni invalidným dôchodcom

vybaviť si aj preukaz ŤZP? Pýtam sa, lebo som čerstvá invalidná dôchodkyňa, a hneď ako mi Sociálna poisťovňa priznala invalidný, požiadala som Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny o preukaz ŤZP. Bez problémov som ho dostala. Nikoho som nepodplatila ani som nemala protekciu. Posudkový lekár mi, ešte stojacej vo dverách do miestnosti, povedal, že mi dáva 50 percent doživotne. Keďsa tam prítomná a mne neznáma sestrička začala priíhovárať, že mám ešte takú aj takú diagnózu, zmenil rozhodnutie: 50-percentnú invaliditu nechal, akurát sa musím o rok hlásiť na kontrolu (kde mi môžu dôchodok zvýšiť, ale aj znížiť či celkom odobrať). Posudkový lekár ÚPSVR ma nevidel vôbec. Akurát na základe niekoľkých lekárskych správ, ktoré som mala náhodou pri sebe pri podávaní žiadosti (nečakala som, že ich vtedy odo mňa bude úradníčka pýtať), mi tento posudkový lekár na diaľku priznal 70 percent ťažkého zdravotného postihnutia; kontrolu mám o dva roky. Kocúrkovo - ale pokiaľ viem, pri 50 % inv. dôchodku je na preukaz ŤZP nárok.
 
Hodnoť

 

Len mala rada co sa tyka vybavovania kariet: Ak Vam karta s nejakou zlavou nejde objednat online u DPB, skuste to este u Slovak Lines, tam by mala ist akakolvek zlava. Je jedno ktoreho dopravcu mate kartu, v ramci IDS platia rovnako.
 
Hodnoť

Doprava v Bratislave je v kolapse

Ani tzv. obchvat BA, predražený o polovicu, to nemôže vyriešiť. Rakúsky minister dopravy Stöger povedal, že ak by Bratislava bola rakúskym mestom, dávno by mala pri toľkých eurodotáciách U-Bahn (metro) a S-Bahn (rýchloelektričku) do Břelavy, do Trenčína, do Nitry, do Štúrova, Győru a do Viedne.
Tu sa iba kradnú peniaze a ohlupujú ľudia ako sa máme dobre.
 


Najčítanejšie


  1. Ján Rudolf: Ako sme obstarali milióny antigénových testov 7 352
  2. Peter Remeselník: Prečo polícia odmietla potrestať páchateľa, ktorý narazil autom do ľudí a ušiel ? 7 164
  3. Martin Greguš: Premiér Matovič vs Občan Greguš. Igor, hovorím ti NIE 2 393
  4. Peter Slamenik: Milí kulturisti. Zasa Vám nezákonne zatvorili fitko? 2 351
  5. Rudolf Pado: Hyeny v plášťoch a anemická veda na prahu Matovičovho experimentu 1 983
  6. Rudolf Pado: Minister Gröhling, budíček! 1 560
  7. Pavel Sibyla: Ivan Mikloš: Na reformu školstva by som si trúfol 1 525
  8. Juraj Paškuliak: Matovič vydiera obyčajných pracujúcich ľudí 1 435
  9. Rudolf Biermann: List Petrovi Saganovi 1 254
  10. Andrej Šverha: Cyklopotulky Považím na sklonku leta 1 253

Rebríčky článkov


  1. Marian Vojtko: Nerušte nám testovanie! Ja pôjdem aj dvakrát.
  2. Vladimír Krátky: Zákerné jamky na lícach + birmované farizejstvo - čím horšie, tým lepšie ?
  3. Kristína Jakubičková: Aké sú platonické lásky?
  4. Emília Petričková: Covid suvenír
  5. Lukáš Parízek: 2,5 milióna obyvateľov v karanténe
  6. Vladimír Bohm: Aj keď už neveríme na strašidlá, stále nechápeme prírodu
  7. Martin Turčan: Celoplošné šialenstvo!
  8. Jano Richter: Tak teda 50tisíc, či 200tisíc?
  9. Dušan Seberíni: Pani prezidentka zastavte ho !
  10. Jozef Legény: Pán Matovič, ponúknite demisiu, ak bude účasť na testovaní viac ako 80% a prídeme všetci


Už ste čítali?