reklama

Nie je olej ako olej

Väčšina chlapov z duše neznáša nakupovanie a ani ja nepatrím medzi výnimky potvrdzujúce pravidlo. Dnes však pred chodením po obchodoch už nebolo úniku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Na rad prišla i neveľká predajňa zdravej výživy. Okamžite som zamieril k polici plnej menších či väčších, priesvitných aj farebných fľaštičiek ukrývajúcich rôzne oleje. Svojho zástupcu tu mala marhuľa, hrozno, paprika, čierna rasca, sezam a mnohé ďalšie plodiny. Takmer všetky z nich dôverne poznám.

O to rýchlejšie som zbadal votrelcov. Hneď na kraji regálu stáli dve nádobky s malinovým olejom, podobné ako vajce vajcu. Rovnaký výrobca, veľkosť i hmotnosť. Jedna zakončená klasickým uzáverom, druhá malou pumpičkou. Z neznámych dôvodov však bola vzácna tekutina vo fľaške s pumpičkou o takmer dve eurá drahšia než jej kolegyňa. Snažil som sa pre ňu nájsť efektívne využitie, ale žiadne mi neprišlo na um. Víťazstvo tak slávil uzáver.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zostávalo už len zaplatiť. Predavačka priložila čiarový kód k snímaču a neveriacky pozrela na obrazovku. „To nemôže byť toľko! No prečo mi to píše dačo o pumpe?“ mračila sa. Vzápätí bola záhada rozlúštená. Obe fľašky sa líšili cenou, ale nie čiarovým kódom.

Možných riešení ošemetnej situácie sa ponúkalo hneď niekoľko. Žena za pultom však nezaváhala: „Počkajte, nájdem v systéme niečo s rovnakou cenou ako lacnejšia fľaška.“ Našťastie, v rade za mnou nikto nečakal. „Nahodím to ako arganový olej a je to,“ vyhlásila o chvíľku predavačka. Mlčky som súhlasil a pobral sa kadeľahšie aj s arganovým, vlastne malinovým olejom v taške.

Martin Matich

Martin Matich

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Človek s množstvom záujmov - od športu cez cudzie jazyky až po cestovanie. Zoznam autorových rubrík:  Jazykové perličkyŠportZo životaNa potulkách BratislavouNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu